Была в отеле в мае 2026 С семьей
Рекомендую отель
Harika bir tatil
Oteli çok beğendik.Her şey çok güzel.her şey çok kaliteli Yemekler çok çeşitli ve lezzetli
Personeller çok düşünceli ve yardımsever
Havlu ve şezlong konusunda çok yardımcı oluyorlar
Misafir ilişkileri çok ilgili
Her şeyi çok beğendik
İyi ki burdayız...
Eda оценила сервисы отеля
5.00
5.00
Размещение
5.00
Сервис
5.00
Питание
Смотреть полностью
11
1
0